Перейти до знижок >>>

 

Велофара Nitecore BR35, що перезаряджається: огляд з фото

31.08.20

У компанії Nitecore дуже широкий асортимент продукції, мабуть, для будь-яких сфер застосування, в тому числі і для велотуризму. Ми запропонували досвідченому велосипедисту спробувати велофару Nitecore BR35 у польвих умовах і от що вийшло. 

Велофара Nitecore BR35 - це продуманий і якісний продукт для їзди на велосипеді в різних умовах. Модель випущена в 2018 році.

Упаковка і комплектація

Передній ліхтар на велосипед Nitecore BR35 продається у красивій чорній коробці. Добротний чорний картон з барвистою поліграфією. Усередині коробки комплект розкладений вільно, не тіснитися. Все розкладено по своїх осередків, не помітно, але красиво. Гарний подарунок собі або другу.


Комплект поставки:
• Фара, з вбудованим акумулятором.
• Швидкознімні кріплення для ліхтаря на велосипед.
• Два комплекти гумових проставок в кріплення, під різний діаметр керма.
• Зовнішня кнопка управління фарою.
• USB кабель для зарядки фари.
• Гарантійний талон.
• Інструкція.

Технічні характеристики велофари, заявлені виробником
Корпус
:
• анодований алюмінієвий сплав
• вологозахист IPX-7
• ударостійкість 1,5 метра.

Габарити:
• Довжина 109мм
• Ширина 50мм
• Висота 41мм
• Вага 234г

Оптика
• Два діода Cree XM-L2U2
• Рефлектори гладкі
• Загартоване скло
• Кут освітлення до 100°
• Дальнє світло до 170 метрів
• Яскравість від 150 до 1800 люмен.

Режими роботи фари:


1. Road - на вибір ближнє або дальнє світло.
2. City - основний ближнє, тимчасове ближнє + дальнє (3 секунди)
3. Trail - ближнє + відключається дальнє
4. Аварійний або сигнальний режим, два режими миготіння.
У режимах Road, City, Trail доступні 4 рівня яскравості.

Час безперервної роботи при повній зарядці акумулятора:


• Мінімальний режим, один діод (150-180 люмен) - до 17 годин
• Максимальний режим, два діода (1800 люмен) - 1 година

Живлення, зарядка, індикація, захист:


• Li-ion вбудований акумулятор
• Ємністю 6800MAh
• micro-USB порт
• OLED дисплей
• Захист від перегріву
• Захист акумулятора

Інформація на OLED дисплеї:
• При вимкненій фарі - заряд акумулятора
• При включеному аварійному маяку - блимає трикутник.
• Включена фара - обраний рівень яскравості + час роботи в ньому.

Зовнішній вигляд, конструкція

Велофара, купити яку можна у магазині 070 -  невелика і компактна.
Зроблена і зібрана добротно. У руках відчувається міцна монолітна конструкція. Корпус зібраний на 6 болтах, всі площини підігнані без зазорів. Виглядає майже як цільнолита деталь.
Під звичним великим переднім «діодом» знаходиться менший для ближнього світла. Він зміщений назад по центральній осі, а нависає над ним «козирок» корпусу покритий білою світловідбиваючою пластиною.
Цей «козирок» працює як відсікач верхнього краю світлового плями. Так він не сліпить зустрічних і створює ефект «ближнього світла».
BR35 кріпиться на кермо за допомогою пластикового швидкознімного кріплення для ліхтаря на велосипед. Конструкція міцна, жорстка. Нічого не деренчить, не люфтить під час їзді. Комплектні гумові проставки різної товщини дозволяють встановити кріплення на рулі різного діаметру. Затискається кріплення за допомогою гвинта з великої пластиковою головкою. Під гвинт в корпус запресована латунна «гайка».

Проставки якісні, через рік не втратили еластичності і добре фіксують кріплення на кермі з будь-яким покриттям. Засувка для фіксації фари в кріпленні подпружинена, змінна, в разі поломки її можна замінити. Фара фіксується з відчутним клацанням.

На правій стороні під гумовою заглушкою розташований micro-USB роз'єм. Через нього фара заряджається і через нього ж можна підключити виносну кнопку. Заглушка і штекер кнопки сидять щільно, ні дощ, ні пил під них не проникають.

За необхідності розмір і форма фари дозволять комфортно використовувати її і як ручний ліхтар.

Світло

Автономність роботи велофари, вага і габарити важливі чинники, але, якщо вам не підходить тип світла вони відразу відходять на другорядні ролі.

Nitecore, розробляючи BR35, відійшли від звичної конструкції - один або два однакових діода. Створивши цю фару, вони запропонували велосипедисту більше зручності, комфорту і безпеки для їзди в темну пору. Вже за це варто купити ліхтар на велосипед від Nitecore.
Дві оптичних системи і конструкція їх розташування в корпусі створюють дві абсолютно різні схеми світла. Верхній, великий рефлектор формує дальнє світло. Нижній малий рефлектор з відбивачем формують світлову пляму ближнього світла.
Nitecore заявляє - ближнє світло охоплює 100° простору перед велосипедистом.

Поєднуючи роботу двох різних рефлекторів або використовуючи їх порізно, велосипедист отримав більше варіантів у підборі типу світла для комфортної, впевненої і швидкої їзди в темну доби. Можна підібрати оптимальне «світло» для руху як по грунтових стежках або дорогах практично з будь-яким рельєфом, так і для міста або шосе.
   
Ідея з двома різними оптичними приладами дозволила створити три різних режими роботи ліхтаря для велосипеда з постійним світлом і два режими аварійного/сигнального маяка. Кожен режим постійного світла має чотири рівні яскравості.
Аварійний маяк працює на максимальній яскравості, використовуючи тільки нижній діод або обидва діода одночасно. Частота миготіння маяка - 2 рази на секунду.

Режимы работы Nitecore BR35

Режим «ROAD»

При включенні спалахує «ближнє» світло на раніше обраному рівні яскравості. У цьому режимі ви по черзі використовуєте ближнє або дальнє світло. Майже повна аналогія з автомобільним. Дальнє дозволяє швидше рухатися за відсутності зустрічного руху. Хороша видимість перешкод на дистанції до 100-150 метрів. А виражене коло заливного, периферійного світла не залишить узбіччя в тіні. За появи зустрічного руху або входу в крутий поворот легко перейти на ближнє світло.
У першому випадку ліхтарі для велосипеда Nitecore BR35 не будуть сліпити зустрічного, у другому - ви зможете краще бачити радіус повороту з широким заливним світлом від нижнього діода.

Режим «TRAIL»

 
Під час включення загоряються обидва діода, на раніше обраному рівні яскравості. У цьому режимі постійне «ближнє» світло, «дальнє» можна вимикати. Хоч режим і називається «стежка», особисто мені він здався надлишковим для їзди по стежках і грунтових дорогах.
Трапляються поїздки просто «матрацні», коли неспішно їдуть кілька людей поруч, та ще з балаканиною. На такий прогулянці можна включити «TRAIL» на першому рівні яскравості і їхати як в туристичному автобусі. Зате на крутих звивистих спусках по пересіченій місцевості «TRAIL» дасть велику свободу руху. Суміщені два типи світла від фари дозволять побачити розташовані на видаленні перешкоди і узбіччя. Такий тип освітлення дозволяє оцінити стан траси, рельєф, об'їжджати перешкоди і проходити віражі.

Режим «CITY»

Назва «Місто» говорить сама за себе. Призначений для пересування у місті, із зустрічним рухом транспорту і пішоходами. Під час активації вмикається ближнє світло. Рівень яскравості - останній обраний до відключення фари. Ближнє світло в цьому режимі основне. Передбачено тимчасове підключення дальнього світла. Обмежено трьома секундами.

Сигнальний режим

Призначений для використання днем в умовах пересування велосипедиста у щільному міському русі.
Сигнальний/аварійний маяк або повільний «стробоскоп». Активується тільки одночасним натисканням, з утриманням, кнопок «+» «-» на корпусі фари.
Два режими роботи
1. Якщо перед активацією маяка були включені режими «CITY» або «ROAD», то фара буде блимати тільки ближнім світлом.
2. Якщо попередньо працював режим «TRAIL», то блимати будуть обидва діода одночасно.
В обох випадках маяк працює на максимальній яскравості, це 800 і 1800 люмен відповідно. Не використовуйте цей режим вночі в напрямку зустрічних пішоходів або транспортних засобів.

Керування велофарою

Управління здійснюється трьома кнопками на корпусі. І виносною кнопкою, що підключається через micro-USB порт. Вмикається велофара утриманням виносної кнопки або кнопки «М» на корпусі. Якщо фара вимкнена, коротке натискання на ці кнопки включить дисплей з індикацією рівня заряду батареї.
 

Утримуючи при включенні виносну кнопку або «М» на корпусі вибираємо потрібний нам режим світла - ROAD, CITY, TRAIL. Перебір режимів йде циклічно поки ви тримаєте кнопку включення. Надалі, при працюючій фарі, цими ж кнопками проводиться перемикання діодів. Дві кнопки на корпусі: «+» «-» відповідають за вибір рівня яскравості. При включеній фарі довге натискання на «+» переводить її в режим турбо, на «-» - мінімальний рівень. При вимкненій фарі тривале одночасне натискання цих кнопок призводить до включення «аварійний/сигнальний маяк». Відключається маяк кнопкою «М» чи внесеною кнопкою.

Звичайно, всі ці маніпуляції не були б настільки зручні і оперативні без дистанційної кнопки управління. Вона дозволяє, не відриваючи руки від керма управляти роботою ліхтаря для велоіспеда.

Підключення до фари через micro-USB роз'єм

Фіксація штекера щільна, волога і пил не проникають. Довжина кабелю 32см. Це дозволить розташувати його в зручному вам місці на кермі. Фіксується на кермі за допомогою стрічки велкро, на внутрішню сторону якої нашита протиковзка стрічка. Виносною кнопкою вмикаємо/вимикаємо велофару, вибираємо потрібний режим, перемикаємо «діоди», відключаємо аварійний маяк.

OLED дисплей

Ще одна корисна частина конструкції BR35: дисплей. Невеликий, але інформативний. Символи чіткі, добре видимі навіть при яскравому сонячному світлі, але при цьому абсолютно не заважають і не відволікають вночі. Коли велофара вимкнена, коротке натискання на будь-яку кнопку включить відображення рівня заряду акумулятора. При підключенні до джерела живлення - відображається індикація зарядки акумулятора. Під час зарядки блимає дисплей і усі три кнопки на корпусі, по закінченні - горять постійно.
 
При включеній фарі на дисплей виводяться дані про роботу:
• обраний режим роботи
• рівень яскравості
• час роботи фари
Дисплей не відключається під час роботи фари.

Захист фари

Тут все звично, очікувано, надійно.
• стабілізація струму
• захист від короткого замикання
• захист від перезарядження і переразряда
• захист від падіння до 1 м
• IP-X7

Захист Nitecore BR35 відмінно справлявся і з сильним дощем і дрібним пилом. Покриття корпусу прекрасно відчищається від будь-якого бруду, навіть присохлої глині ​​не судилося там довго втриматися. Вологозахист на висоті: не протекло ніде, навіть з підключеним штекером кнопки.
Не можу точно сказати про роботу при мінусових температурах - останні зими були по-осінньому теплими. У наших поїздках цієї зими температура рідко опускалася нижче мінус п'яти градусів. В таких умовах ні свідчення на дисплеї велофари, ні фактичний час роботи взагалі не відрізнялося від звичного літнього та осіннього.

Зарядка велофари від USB

Зарядка Nitecore BR35 проводиться через micro-USB порт. Від мережевого адаптера, USB комп'ютера або виносного акумулятора. Від 2-амперного мережевого адаптера повністю фара заряджається трохи більше двох годин. Значно довше велофара заряджається від USB комп'ютера.

Підсумки після року використання і майже 3000 пройдених нічних км.

Світло

Режим «ROAD»

Для себе я вибрав його як основний. Цей режим найзручніший для мене по світу і ресурсу роботи від повного заряду акумулятора. Два діода, використовувані поперемінно, дають схожий на автомобільне ближнє/дальнє світло.

«ROAD» виявився дуже зручний при моїй манері їзди. Рівень яскравості, який я використовую, перший або другий, рідше третій і ніколи четвертий (турбо). З урахуванням того, що ми з друзями намагаємося міняти маршрути якомога частіше, то їзда по незнайомих, та й знайомих стежках в нічному лісі висуває свої вимоги.
Звичайна середня швидкість на нічних поїздках у нас 15-17 км/ч. Необхідне направлене світло, «далекобійне» для прямих ділянок і широке заливне, периферійне для проходження поворотів або ділянок з купинами, корінням і іншим, що можна зустріти на лісовій стежці. Таким вимогам для мене відповідає «ROAD»
Я поперемінно використовую діоди, ближнє світло включаю на складному рельєфі і швидкості не вище 14 км/ч, під час заходів у круті повороти вузьких стежок. У таких ситуаціях широке заливне світло виділяє усі ближні «перешкоди» і рельєф. Видно, куди можна піти з траєкторії руху. До того ж ширина засвічення від ближнього світла дозволяє «заглянути за поворот», куди звичайна фара або дальнє світло ще «не доїхали». Це дозволяє менше скидати швидкість при проходженні поворотів.
Виходячи на прямі ділянки і підвищуючи швидкість - включаю «дальнє». Тепер чітко видно на дистанціях до 100 метрів. Яскравість - на другому рівні (330люмен) вночі, і третьому (550люмен) в сутінках. Чітко виділяє рельєф, що звисають гілки, і добре видне «узбіччя»: несподівано звідти нічого не з'явиться.

Ближнє світло

Ті, хто їздив в групі, знають як неприємно, коли вночі тобі в спину світить чиясь яскрава фара - перед вами утворюється чорна контрастна тінь, яка заважає бачити рельєф на найближчій дистанції.

Я рідко їжджу веденим і добре знайомий з цим ефектом. Доводиться або відриватися, або підвищувати потужність велофари, переносити промінь ближче... У такій ситуації відмінно показало себе «ближнє світло» Nitecore. Як сам по собі, так і в комбінації з дальнім.
І так само «ближнє світло» відмінно працює, коли ви їдете веденим. При щільному русі групою, ви отримуєте добре освітлену ділянку між вами і ведучим. Вас не сліпить відбите від його спини світло, а ви не створюєте йому паразитную тінь своєю фарою.
Під час їзди в групі веденим, ближнє світло дає можливість рухатися більш щільною групою, з меншим розривом і немає потреби знижувати потужність або нахиляти на ходу фару.

Режим «CITY»

У мене залишився незатребуваним. Можливо, якби в ньому підключення дальнього світла було не зафіксовано трьома секундами, а працювало тільки при утриманні кнопки і в режимі турбо. Тоді цей режим був би більш зручний.

Режим «TRAIL»

Цей режим найкраще себе показав на швидкісних спусках по грунтовкам. Два суміщених типу світла формують чітку картинку траси спуску, як прямо по курсу, так і по узбіччях. Чітко виділяється рельєф і видно далекі перешкоди. 600 або 1000 люмен від двох діодів дозволяють бачити маршрут спуску і можливі шляхи обходу перешкод без зайвого пригальмовування.

Керування

Усе зручно, продумано. Немає нічого зайвого у настройках і управлінні. Виносна кнопка дуже полегшує управління, не потрібно тягнутися до фари. Це не стільки приємна, скільки корисна частина конструкції велосипедного вфонаря, що дозволяє з більшою свободою насолоджуватися їздою. Велофару Nitecore BR35 купити, якщо ви в Україні, рекомендую на сайті 070.
-5%
Знижка на першу покупку!
При підписці на акційну і новинну розсилку
MONITORING