Велофара Nitecore BR35, що перезаряджається: огляд з фото
31.08.20У компанії Nitecore дуже широкий асортимент продукції, мабуть, для будь-яких сфер застосування, в тому числі і для велотуризму. Ми запропонували досвідченому велосипедисту спробувати велофару Nitecore BR35 у польвих умовах і от що вийшло.
Велофара Nitecore BR35 - це продуманий і якісний продукт для їзди на велосипеді в різних умовах. Модель випущена в 2018 році.
Упаковка і комплектація
Передній ліхтар на велосипед Nitecore BR35 продається у красивій чорній коробці. Добротний чорний картон з барвистою поліграфією. Усередині коробки комплект розкладений вільно, не тіснитися. Все розкладено по своїх осередків, не помітно, але красиво. Гарний подарунок собі або другу.
Комплект поставки:
• Фара, з вбудованим акумулятором.
• Швидкознімні кріплення для ліхтаря на велосипед.
• Два комплекти гумових проставок в кріплення, під різний діаметр керма.
• Зовнішня кнопка управління фарою.
• USB кабель для зарядки фари.
• Гарантійний талон.
• Інструкція.
Технічні характеристики велофари, заявлені виробником
Корпус:
• анодований алюмінієвий сплав
• вологозахист IPX-7
• ударостійкість 1,5 метра.
Габарити:
• Довжина 109мм
• Ширина 50мм
• Висота 41мм
• Вага 234г
• Рефлектори гладкі
• Загартоване скло
• Кут освітлення до 100°
• Дальнє світло до 170 метрів
• Яскравість від 150 до 1800 люмен.
Режими роботи фари:
1. Road - на вибір ближнє або дальнє світло.
2. City - основний ближнє, тимчасове ближнє + дальнє (3 секунди)
3. Trail - ближнє + відключається дальнє
4. Аварійний або сигнальний режим, два режими миготіння.
У режимах Road, City, Trail доступні 4 рівня яскравості.
Час безперервної роботи при повній зарядці акумулятора:
• Мінімальний режим, один діод (150-180 люмен) - до 17 годин
• Максимальний режим, два діода (1800 люмен) - 1 година
Живлення, зарядка, індикація, захист:
• Li-ion вбудований акумулятор
• Ємністю 6800MAh
• micro-USB порт
• OLED дисплей
• Захист від перегріву
• Захист акумулятора
Інформація на OLED дисплеї:
• При вимкненій фарі - заряд акумулятора
• При включеному аварійному маяку - блимає трикутник.
• Включена фара - обраний рівень яскравості + час роботи в ньому.
Зовнішній вигляд, конструкція
Під звичним великим переднім «діодом» знаходиться менший для ближнього світла. Він зміщений назад по центральній осі, а нависає над ним «козирок» корпусу покритий білою світловідбиваючою пластиною.
Проставки якісні, через рік не втратили еластичності і добре фіксують кріплення на кермі з будь-яким покриттям. Засувка для фіксації фари в кріпленні подпружинена, змінна, в разі поломки її можна замінити. Фара фіксується з відчутним клацанням.
На правій стороні під гумовою заглушкою розташований micro-USB роз'єм. Через нього фара заряджається і через нього ж можна підключити виносну кнопку. Заглушка і штекер кнопки сидять щільно, ні дощ, ні пил під них не проникають.
Світло
Автономність роботи велофари, вага і габарити важливі чинники, але, якщо вам не підходить тип світла вони відразу відходять на другорядні ролі.
Nitecore, розробляючи BR35, відійшли від звичної конструкції - один або два однакових діода. Створивши цю фару, вони запропонували велосипедисту більше зручності, комфорту і безпеки для їзди в темну пору. Вже за це варто купити ліхтар на велосипед від Nitecore.
Дві оптичних системи і конструкція їх розташування в корпусі створюють дві абсолютно різні схеми світла. Верхній, великий рефлектор формує дальнє світло. Нижній малий рефлектор з відбивачем формують світлову пляму ближнього світла.
Nitecore заявляє - ближнє світло охоплює 100° простору перед велосипедистом.
Ідея з двома різними оптичними приладами дозволила створити три різних режими роботи ліхтаря для велосипеда з постійним світлом і два режими аварійного/сигнального маяка. Кожен режим постійного світла має чотири рівні яскравості.
Аварійний маяк працює на максимальній яскравості, використовуючи тільки нижній діод або обидва діода одночасно. Частота миготіння маяка - 2 рази на секунду.
Режимы работы Nitecore BR35
Режим «ROAD»
У першому випадку ліхтарі для велосипеда Nitecore BR35 не будуть сліпити зустрічного, у другому - ви зможете краще бачити радіус повороту з широким заливним світлом від нижнього діода.
Режим «TRAIL»
Трапляються поїздки просто «матрацні», коли неспішно їдуть кілька людей поруч, та ще з балаканиною. На такий прогулянці можна включити «TRAIL» на першому рівні яскравості і їхати як в туристичному автобусі. Зате на крутих звивистих спусках по пересіченій місцевості «TRAIL» дасть велику свободу руху. Суміщені два типи світла від фари дозволять побачити розташовані на видаленні перешкоди і узбіччя. Такий тип освітлення дозволяє оцінити стан траси, рельєф, об'їжджати перешкоди і проходити віражі.
Режим «CITY»
Сигнальний режим
Два режими роботи
1. Якщо перед активацією маяка були включені режими «CITY» або «ROAD», то фара буде блимати тільки ближнім світлом.
2. Якщо попередньо працював режим «TRAIL», то блимати будуть обидва діода одночасно.
В обох випадках маяк працює на максимальній яскравості, це 800 і 1800 люмен відповідно. Не використовуйте цей режим вночі в напрямку зустрічних пішоходів або транспортних засобів.
Керування велофарою
Утримуючи при включенні виносну кнопку або «М» на корпусі вибираємо потрібний нам режим світла - ROAD, CITY, TRAIL. Перебір режимів йде циклічно поки ви тримаєте кнопку включення. Надалі, при працюючій фарі, цими ж кнопками проводиться перемикання діодів. Дві кнопки на корпусі: «+» «-» відповідають за вибір рівня яскравості. При включеній фарі довге натискання на «+» переводить її в режим турбо, на «-» - мінімальний рівень. При вимкненій фарі тривале одночасне натискання цих кнопок призводить до включення «аварійний/сигнальний маяк». Відключається маяк кнопкою «М» чи внесеною кнопкою.
Звичайно, всі ці маніпуляції не були б настільки зручні і оперативні без дистанційної кнопки управління. Вона дозволяє, не відриваючи руки від керма управляти роботою ліхтаря для велоіспеда.
Підключення до фари через micro-USB роз'єм
OLED дисплей
• обраний режим роботи
• рівень яскравості
• час роботи фари
Дисплей не відключається під час роботи фари.
Захист фари
Тут все звично, очікувано, надійно.
• стабілізація струму
• захист від короткого замикання
• захист від перезарядження і переразряда
• захист від падіння до 1 м
• IP-X7
Не можу точно сказати про роботу при мінусових температурах - останні зими були по-осінньому теплими. У наших поїздках цієї зими температура рідко опускалася нижче мінус п'яти градусів. В таких умовах ні свідчення на дисплеї велофари, ні фактичний час роботи взагалі не відрізнялося від звичного літнього та осіннього.
Зарядка велофари від USB
Підсумки після року використання і майже 3000 пройдених нічних км.
Світло
Режим «ROAD»
Для себе я вибрав його як основний. Цей режим найзручніший для мене по світу і ресурсу роботи від повного заряду акумулятора. Два діода, використовувані поперемінно, дають схожий на автомобільне ближнє/дальнє світло.
«ROAD» виявився дуже зручний при моїй манері їзди. Рівень яскравості, який я використовую, перший або другий, рідше третій і ніколи четвертий (турбо). З урахуванням того, що ми з друзями намагаємося міняти маршрути якомога частіше, то їзда по незнайомих, та й знайомих стежках в нічному лісі висуває свої вимоги.
Звичайна середня швидкість на нічних поїздках у нас 15-17 км/ч. Необхідне направлене світло, «далекобійне» для прямих ділянок і широке заливне, периферійне для проходження поворотів або ділянок з купинами, корінням і іншим, що можна зустріти на лісовій стежці. Таким вимогам для мене відповідає «ROAD»
Я поперемінно використовую діоди, ближнє світло включаю на складному рельєфі і швидкості не вище 14 км/ч, під час заходів у круті повороти вузьких стежок. У таких ситуаціях широке заливне світло виділяє усі ближні «перешкоди» і рельєф. Видно, куди можна піти з траєкторії руху. До того ж ширина засвічення від ближнього світла дозволяє «заглянути за поворот», куди звичайна фара або дальнє світло ще «не доїхали». Це дозволяє менше скидати швидкість при проходженні поворотів.
Виходячи на прямі ділянки і підвищуючи швидкість - включаю «дальнє». Тепер чітко видно на дистанціях до 100 метрів. Яскравість - на другому рівні (330люмен) вночі, і третьому (550люмен) в сутінках. Чітко виділяє рельєф, що звисають гілки, і добре видне «узбіччя»: несподівано звідти нічого не з'явиться.
Ближнє світло
Ті, хто їздив в групі, знають як неприємно, коли вночі тобі в спину світить чиясь яскрава фара - перед вами утворюється чорна контрастна тінь, яка заважає бачити рельєф на найближчій дистанції.
Я рідко їжджу веденим і добре знайомий з цим ефектом. Доводиться або відриватися, або підвищувати потужність велофари, переносити промінь ближче... У такій ситуації відмінно показало себе «ближнє світло» Nitecore. Як сам по собі, так і в комбінації з дальнім.
І так само «ближнє світло» відмінно працює, коли ви їдете веденим. При щільному русі групою, ви отримуєте добре освітлену ділянку між вами і ведучим. Вас не сліпить відбите від його спини світло, а ви не створюєте йому паразитную тінь своєю фарою.
Під час їзди в групі веденим, ближнє світло дає можливість рухатися більш щільною групою, з меншим розривом і немає потреби знижувати потужність або нахиляти на ходу фару.